Màster de Professor d’ESO i Batxillerat

Com ja havia comentat en l’altre bloc meu Aprendiendo a Enseñar i explico en aquesta entrada, vaig ser acceptat en el Màster de Professor d’ESO i Batxillerat en l’especialitat de Filosofia. Estic dintre del primer quadrimestre i ara estic fent el Pràcticum I. Aquest és un període de 3 setmanes, durant febrer i marc tinc el Pràcticum II de 6 setmanes, en que vaig de professor en pràctiques a un institut. Això és acompanyar a la professora del centre per tal d’aprendre de la seva experiència i poder veure com posar en pràctica totes les matèries que hem treballat, com psicologia, sociologia, complements, didàctiques, tutories i orientació, entre d’altres. Les meves experiències les explico o explicaré en l’altre bloc, en aquest vull fer-vos saber que inclouré material que compartiré amb els alumnes de les classes a que assisteixo per tal de col.laborar amb l’aclariment de certs conceptes si això és possible. Tanmateix, igual que he fet amb els cursos online en els que he participat, inclouré els exercicis per alguna assignatura del màster en la que l’avaluació pot ser mitjançant entrades al bloc.

2 thoughts on “Màster de Professor d’ESO i Batxillerat

  1. Pingback: MOOC de ELE – Semana 1- Actividad 3 | Filosofía de Bolsillo

Responder

