Activitats Màster de Formació del Professorat

Com ja vaig comentar en un post en el meu altre bloc, vaig ser acceptat en el Màster de Formació del Professorat de la Universitat de Barcelona. En aquest bloc he anat fent  entrades de posts com a part d’exercicis de cursos que he anat fent, principalment de MOOC’s, i altres que podeu veure al llarg del mateix si navegueu una mica. Tanmateix he utilitzat el bloc per fer alguna entrada als alumnes de l’assignatura Història de la Filosofia de 2on. de Batxillerat del centre on he estat fent les pràctiques. Una entrada sobre Descartes que podeu veure aquí.

Quan em van comentar a l’assignatura de Tutoria i Orientació que l’avaluació era a partir d’un Portafolis d’aprenentatge la idea em va agradar, quan em van dir que la manera de fer el mateix l’havíem d’escollir nosaltres em va agradar molt, quan em van dir que la forma de presentació era, de nou, elecció nostre, la idea de preparar alguns posts al respecte en aquest bloc ja era al meu cap.

Així que, a partir d’ara, podreu trobar també posts de les assignatures de Tutoria i Orientació principalment, ja que l’avaluació del portafolis la presentaré aquí, però també de l’assignatura d’Innovació i Recerca, que també la faré per mitjançant el bloc i postejant entrades.

Les entrades d’Innovació i Recerca seran sobre el recorregut d’alguns recursos que el professor ens ha plantejat i la mostra dels mateixos i aportació personal de recursos nous, però també un seguiment d’alguns projectes de Filosofia en els quals entraré breument. I seran:

Les entrades de Tutoria i Orientació estaran dividides per temes i podreu trobar, al final, una entrada, potser varies, per cada tema que hem tractat durant el curs i que us poso a continuació:

Pels que no coneguin la meva trajectòria a la web els deixo aquest enllaç i els convido a fer un passeig pels meus blocs.

Per finalitzar comentar-vos que l’ordre de presentació dels temes no serà per ordre de publicació. Els aniré modificant per tal de que aquest sigui el primer i siguin mostrats per ordre de temes i així facilitar la lectura per l’avaluació.

Us animo, com sempre, a deixar els comentaris que cregueu oportuns.

2 thoughts on “Activitats Màster de Formació del Professorat

  1. Pingback: El portafoli « Filosofía de Bolsillo

  2. Pingback: MOOC de ELE – Actividad 1 y 2 | Filosofía de Bolsillo

Responder

